niedziela, 25 marca 2012

Nowy sezon rozpoczęty

Dosyć leżenia na kanapie. Słoneczko przygrzało, dzień po zmianie czasu zrobił się dłuższy - czas przewietrzyć strzały, gryfy i majdany :-)

Poprezdni sezon kończyliśmy w sylwestrowym stylu, to rozpocząć nowy nie wypada gorzej.
Nowi adepci starali się dorownać bardziej doświadczonym kolegom.

Czasami jeszcze nie wychodzilo, ale to dpopiero pierwsze strzelanie w tym roku.

Amazonka Basia stawia pierwsze kroki w swej łuczniczej przygodzie.

Starsi, w promieniach wiosennego słońca, brali na cel i to, i owo.

 
Łucznik trenuje tak długo, aż zacznie trafiać. Zwiadowca - aż przestanie chybiać.

Tak się strzela! Brawo Hubert.


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry
    Sprawa dotyczy doboru łuków i strzał dla moich znajomych chłopaków-braci. Mikołaj-Wilk ma 10 lat a Kuba-Dzik ma niecałe 9. Mój telefon 691-058-261. Dziś wieczór ruszam do Słupska. O 11 mam zebranie w Muzeum słupskim, potem muszę jechać do Swołowa to niedaleko Słupska i zależnie od wyników wizyty być może zajadę nocować do Ustki. Szukając materiałów dotyczących Pomorza Środkowego natrafiłem na blog Pana Artura Wosinka a stamtąd na Pański blog. Pozdrawiam Oby Dobre Moce pozwoliły mi wspólnie z Panem i przy Pańskim przyzwoleniu odbyć jakiś miły trening łuczniczy, ponieważ być może (nie chce skusić) zawitam na Pomorze na dłużej . Pozdrawiam

    Marcin Kabaciński

    kowol ze wsi Będkowice
    sercem Gorzowianin

    ale się rozpisałem


    HOWGh

    OdpowiedzUsuń